sponsored by

Friday, October 22, 2010

Sekarang Musim Demam Ke

kesian tengok Orin. nampak dia dah betul-betul tak larat. nak buka mata pun tak boleh. taknak makan dan minum.
biasanya bila anak sakit mommy pun sakit jugak...tengah malam tadi dahi Orin panas benar padahal dah makan ubat.

lepas ambik ubat barulah dia pejam mata...kalau tak asyik merengek & mengeluh sakit kepala

ni malam tadi kat rumah Usu...tetiba je badan panas..masa keluar rumah ok je



ubat demam ni aunty dia kata sangat berkesan...nama Adol beli kat farmasi di Jeddah...erm..Adol ni singkatan panadol ke apa?


oyeen cepat sembuh ye? nanti boleh makan banyak-banyak....

anak daddy ni..jadi sebenarnya bukannya mommy yang susah payah..mesti nak daddy

8 comments:

ardinihumaira said...

memang musim demam skang ni kak :)
semoga cepat sembuh tau

L.E.N.S.A-N.A.N.I said...

moga orin cepat sembuh.. klu bdn dia panas lagi, cuba sapukn kat bhgn kpala & bdn dgn lendir lidah buaya a.k.a aloe vera..

suzzsuzie said...

dinie: owh..musim demam dah datang
@lensanani - tq lensanani

aramis2177 said...

get well soon orin! minum air byk2.....musim la skrg ni kak suzy!

alinac lover said...

skg ni panas..yong pon slalu x sihat :(

ainzuryn said...

moga cepat sembuh ye orin...mkn ubat tau

suzzsuzie said...

aizuryn - thanks

Zezebel said...

Orin dah OK ke?
Kesian kena demam. Sebab sekarang ni perubahan cuaca kot? skrg kat Sabah kejap hujan, kejap panas.

Related Posts with Thumbnails