sponsored by

Wednesday, October 20, 2010

Tips Jika Sakit Kepala

Malam tadi aku betul2 sakit kepala...nak tidur tak boleh...pusing kanan pusing kiri mata tak boleh nak pejam..telan aspirin pun tak berapa nak jalan...mungkin cuaca tak berapa elok lately ni.

Pagi tadi member bagitahu...amalkan je membaca surah Al-Waqiah ayat ke-19 bila sakit kepala...bukan panjang pun....InsyaAllah lega...


jadi, cubalah amalkan ayat ni, banyak khasiat surah al-waqiah selain untuk murah rezeki. Amin

9 comments:

suamihanyisterizuki said...

umm kaksue, dah ok ker?knape ni byk fikir ke kak...

¶A.K.I¶ said...

owhh...
yeke??
thx share siss suzzie!

Sidratul Muntaha said...

aku ingat ko gi grip kepala ko dgn ragum tu.
seb baek...

DKosongLapan said...

tq.....bagoih berkongsi bende baik niii

toyolkiut said...

oo..
trima kasih..

sha a.s said...

gud one! thnx sis

Liza said...

thanks for sharing!

ardinihumaira said...

InsyaAllah akan dni amalkan :D

mankuchai said...

salam,

terima kasih,tak tahu pun sebelum ni..

Related Posts with Thumbnails