sponsored by

Sunday, October 17, 2010

STATUS GLITTERATI DITARIK BALIK

Tadi sesaje aku pergi berjalan ke blog Jardness....saja nak baca entri dia yang sekarang berada di luar negara.. then baca la entri mengenai status gliterati dia yang tetiba hilang..aku pun siap komen la nak sedapkan hati jardness...

nak dijadikan cerita aku pun login la Nuffnang...last buka semalam & plan nk jenguk balik next week...nasib baik bila aku bukak...

HAA??? sudah jadi ordinary non-exclusive member daripada Glitterati sebelum ni...aikk..nape nasib aku sama dengan Jard. Setahu aku aku tak ada buat salah..aku cuma setia dengan nuffnang...dan aku update blog ni hari2....

Tengok income Buffered Earning pun tiba-tiba jadi separuh...memang la tak harap sangat duit BE tu tapi benda2 macam ni la motivate kita untuk berblogging betul tak? lagi pun aku tengok LB aku sudah 5 star...

Nak kena tanya nuffnang ni kenapa jadi macam tu...masa nak hantar soalan ada pulak send ticket semua tu...untuk apa tu...aku tak faham then nak hantar ke blogger enquiry ke technical? confuse jap...

ps: adakah kerana aku jarang update pasal nuffnang atau tak pernah join contest nuffnang atau apa ye....

10 comments:

Rohani Hashim said...

kaksue,
tadi hanya da baca gak kat belog sis dahlia, dia pon kena tarik, terus je hany cek hany punyer.

dr belog sisdahlia, dia ckp ada iklan yg bukan dr nuff, umm tak tahu la kak...

TiNiE said...

kalau tak salah akak, biasanya dia akan hantar email notification bagitau yg mungkin kamu ada letak link iklan lain selain nn...cuba cek email kamu dari nn...

ardinihumaira said...

huhu... kena emailkan pihak nuff kalau macam ni. pelik kan, ramai yang kena... dni belum check dni punya lagi. gerun pula. sobss

suzzsuzie said...

hany: thnx..ksue cuma tak tau camana nk email nuff

tnie: tp takde iklan lain

suzzsuzie said...

dinie: earning dh tggal separuh..huhuu

shameel Iskandar said...

Saya rasa suzzie kena email tanya nuff. sy pun nak chek jglh sy punya.

Amirez said...

baru check nuff tadi, nampaknya masalah dah fixed :)

suzzsuzie said...

@ shameel: baru nak email, tapi dah okey..may be teknikal problem...tq shameel

@amirez: aah...baru check, dah ok..thanx ya

Liza said...

kena check ni, entah2 liza pun kena tarik balik

Mat Sentap said...

nape kena tarik???

Related Posts with Thumbnails