sponsored by

Monday, October 25, 2010

LELAKI ITU

entah kenapa aku tetiba macam gugup...terbayang-bayang wajah tampan lelaki itu...terdengar-dengar suaranya yang husky itu...

Lelaki macho: i wanna bring you out jap lagi..kita keluar makan-makan jap

aku: ha??..makan-makan??

lelaki macho: ye..makan-makan..kenapa? suruh anak-anak you bersiap..kita keluar makan sekali

wah...baiknya lelaki itu...nampak sangat dia ambil berat soal anak-anak ku juga...tapi kenapa aku jadi malu2...apakah aku jatuh cinta sekali lagi?


aku cuma mampu senyum

**mami....bangun mami....dah lambat ni nak pergi sekolah***

erk....kenapa jadi macam ni..kan dah hilang lelaki tadi


***************************************************************************************
petang tadi..hujan lebat..petir sambar menyambar..aku cuba membayangkan tentang lelaki macho supaya muncul sekali lagi...tapi sayang....aku jalan jumpa $...jalan lagi terjumpa$...$$$$

apakah maksud....mimpi di siang hari

11 comments:

Sidratul Muntaha said...

sengal!!!!!!!!!!!!!!
aku gelak guling2 nih baca!
adei!

ardinihumaira said...

wahh mimpi $$$ fuh.. apa maksudnya ye.. dni tatau gak. nak tahu jugalah maksudnya :D jum google

alinac lover said...

len mcm je mimpi nyer..hehe

mommyYen said...

hahaha..mommy mimpi dating lagi tu..

Zezebel said...

Mungkin lelaki idaman suzie kot? :D
Hehehehehe....

suzzsuzie said...

@sidratulmuntaha- guling jangan sampai tergolek sudah
@Dini -mimpi nk kaya ok gak
@alinac - mimpin mmg slalu len macam
@mommyYen- berangan
@zee - yg ada sorang kt rumah ni nk letak mana zee

suzzsuzie said...

@sidratulmuntaha- guling jangan sampai tergolek sudah
@Dini -mimpi nk kaya ok gak
@alinac - mimpin mmg slalu len macam
@mommyYen- berangan
@zee - yg ada sorang kt rumah ni nk letak mana zee

darkbatman said...

sbr jelaaaa.. sempat lg 2 bermimpi..heee

Amy Syaquena said...

salam..

amy follow sini , hahaha sempat lagi bermimpi gitu ye

Amy Syaquena said...

morning..

amy datang bertandang pagi sambil mencari juadah baru, x update lagi erk...

Awangku said...

HAHAHAHA... LAWAK AR..

Related Posts with Thumbnails