sponsored by

Sunday, October 3, 2010

PETUA CERAHKAN KULIT MUKA

kulit cerah idaman semua wanita

Kadang-kadang macam-macam cara kita gunakan untuk cerahkan kulit muka tapi tak menjadi termasuk membeli pelbagai produk pengelupasan kulit....gara-gara nak putih punya pasal akhirnya kulit muka merah menyala...tak boleh terkena cahaya matahari...gatal-gatal dan macam-macam lagi...

senang je cara yang anda boleh lakukan...sangat murah dan boleh dilakukan di rumah...

potong timun yang agak hijau...hiris nipis-nipis dan tempek ke seluruhan muka....kesannya sangat menakjubkan terutama mereka yang mempunyai kulit berminyak...tak percaya boleh cuba selepas ni.....kulit pun nampak cerah...amalkan selalu..insyaAllah

9 comments:

mekchu said...

org2 zaman sekarang dah semakin lupakan petua2 org tua kan.. khasiat nya amat bagus.. murah lak tu.. nak jadik cantik cam tokti bleh??

Adam Haiqal said...

i laikk!!
nak try nnti:)
thnx for sharing

sha a.s said...

wahh..ksue, pergghhtua ni harus dicuba nih...kulit sy x bape nk cerah, dan berminyak...ehehe..tq 4 da info

suamihanyisterizuki said...

ye ke kaksue? erkk mcm nak terai jugak r...hehehe walaupon muke ni mmg kelam semulajadi

suzzsuzie said...

mekchu : tu la..mmg byk petua yg murah& mudah
adam haikal: cubalah...
sha a.s : tak brp nak cerah takpe...janji bersih dan tak berminyak..betul tak sah?

alinac lover said...

besh juga guna petua mcm ni sekali sekala..guna timun sejuk..peh.besh nyaaaaaaaa!

etomyam said...

steady..nak buat jugak, mau lawan dgn wife ku kulit sapa paling cerah n tidak berminyak ekekeke

suzzsuzie said...

alinac: try la..best..sejuk jer...
etomyam: sesi lawan2..husband hensem wife pun suka...

ardinihumaira said...

wohoooh penagan timun memang besh terutamanya tempek kat mata. segar bugar :D

Related Posts with Thumbnails