sponsored by

Wednesday, October 20, 2010

MACAM BEST NI

Berita yang sangat baik untuk anda penggemar buku.....nak tambah koleksi novel, bahan bacaan ke..silalah berkunjung ke Fiesta Buku Kembali Lagi. Boleh dapatkan buku dengan harga serendah rm5 untuk buku terpilih...

Manalah tau kot masa Pesta Buku tak sempat datang...tak sempat borong buku yang diidamkan....tunggu apa lagi...ni lah masanya

apa lagi...masukkan dalam kalendar anda...maklumat lanjut semua ada kat bawah cuma klik je ye...


tak rugi banyak membaca...untung bila banyak ilmu, tak kira buku apapun yang anda baca

renung2kan...selamat membaca....
ps: tapi aku suka baca buku horoskop...sekadar panduan...jangan percayalah

4 comments:

diana said...

lama tak beli novel2..
sejak kawen ni beli buku/majalh tentang pompuan je..

ardinihumaira said...

dni ada g hari tu kak. adik2 je la beli buku. jeles je. sobbs

alinac lover said...

kalo dpt pg ni besh ni

Liza said...

ala, tension ler, liza outstation lak masa tu!!!

Related Posts with Thumbnails