sponsored by

Friday, October 8, 2010

Siti Pakai Tudung Bawal

sapa yang pernah atau memang pakai tudung mesti tau kan bila sebut pasal tudung bawal...kalau orang lelaki yang confirm dorang tau cuma ikan bawal masak masam manis...

tapi tudung bawal pun ada manisnya...cuba tengok Datuk Siti pakai....cantikkan? Datin Norjuma pakai pun terus nampak menawan tudung tu...ye lah bila orang cantik pakai...


saja nak cuci mata je...

4 comments:

Liza said...

dato siti ni cantik, tapi kengkadang fesyen dia sedikit pelik

ardinihumaira said...

dni suka tengok juma. mata dia bulat comey :D

suzzsuzie said...

@liza- ye la pelik2 kan?
@dini - juma kat luar mmg cantik..tinggi orangnya

mummynana said...

sy suke bawal eh i mean tudung bawal dr tudung ade awning.. tp awning ni nk cpat bgus je :P

Related Posts with Thumbnails