sponsored by

Tuesday, October 12, 2010

Kenapa Macam Ni

ingat nak blogwalking malam ni..jenjalan rumah orang..tapi malas la pulak nak buat apapun tak rajin.


malas, panas, berpeluh badan...simptom2 nak menopos dah ada ni..


lepak jap nak tengok blog orang pun rasa takde nafsu..takde keinginan...adus..ambik buku lagi la..siap tembus buku tu..scanning...tak tau dok pikir apa...

ps: esok je la jenjalan ni..ambik angin rumah-rumah yang aku suka singgah...

4 comments:

DKosongLapan said...

ngantok same kot......

ardinihumaira said...

;) dni lak malam tadi kelesuan melanda.. tdo awal sebab dah penat satu hari jaga adik.. ni pun dah 5 kali terjaga sebab adik kejap nak air kejap nak ubat la itu ini last2 dni malas dah tdo.

Amy Syaquena said...

salam nanti kalau dah rajin jemput singgah sinar raudah ye..

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/cutest-baby-contest-bersama-sinar.html

mummy nana said...

sabar2 mmg gtu le ppuan.. huhuhuhu tkcare tau!! muahss

Related Posts with Thumbnails