sponsored by

Friday, October 8, 2010

BUKAN AKU TAK BOSAN

sape kata aku tak bosan..aku bukan tak penat..sakit pinggang dok atas kerusi pagi petang...
tapi aku menyampah bila orang tanya aku soalan macam tu...aku dok depan komputer pagi petang ada sebab....

bila aku menyampah tu tetiba aku rasa geram....macam la aku ni suka sangat dok mengadap benda alah ni...

mulalah aku rasa macam ni....

ha...macam ni...



ps: sebenarnya mengadap komputer 24 jam lebih baik dan ada faedahnya daripada tidor 14 jam sehari... *fakta aku sendiri*

kod warna: Merah - tanda marah

13 comments:

DKosongLapan said...

sabooo...sabbboooo..... kang ade yang terkorban pulak nii...hehehe

Un Phat Lee said...

betul2 gua setuju.ehe XD

Amir Izzat said...

kadang2 bila duk mengadap pc..lupa pulak benda lain..hehe..tapi bila tidur..terus xnak bangun... ehhe

mommyYen said...

sabar ye mommy..
senyum,senyum i tgok pic tu.. :)

shameel Iskandar said...

Merah tanda marah, garangnya. kerja kat mana yer sbb menghadap komputer lama2.

ardinihumaira said...

hehe.. sabo kak sabo... men dni tumpang sekaki tuang ubat tu :D

Zikri Husaini said...

sabau2x

suzzsuzie said...

@zikri@dini@shameel@mommy@amir@un phat@do8 - suka-suka je

Ezao' Edogawa said...

eh.bukan macam tu caranya nk lpaskan tension. overdosed nnti. rilek2. byk lgi cara nk push away all the problem. take a rest. deafing all the voices.

hamzah ian said...

baik gua tido.. hehehe

etomyam said...

setuju tu, tidur tak bawa apa-apa kelebihan pun :D

hamzah ian said...

tido hilangkan penat bekerja

suzzsuzie said...

@ezao- resting
@etomyam- takde pekdah kan?
@hamzah- tak penat pun tido gak..hehe

Related Posts with Thumbnails