sponsored by

Monday, October 4, 2010

NoRa DaNiSh Makin Cantik

ini bukan kes nak lawan beautiful nara ye....saja jamu mata dengan gambar2 terbaru nora danish sejak bergelar duta sasa...dan segala macam jenis produk kecantikan lagi...



nora danish makin slim sejak jadi duta losyen tu..malas nak sebut..
yang kat sebelah tu pun slim gak la akhir2 ni..ada orang kata...baju belang2 tu versi belum berlens...baju kuning versi dah siap berlens...haha...jangan mare suez
pakai produk sasa ke


dah cukup..tak payah letak banyak2...sekadar mencuci mata je

11 comments:

suamihanyisterizuki said...

huhu makin langsing sbb pakai losyen tuh ker....tgk gak iklan dia kt tibi tuh...

~emma~ said...

nora sejak dulu mmg cute..suara pun cute..suke..:)

mommyYen said...

yes,she is beautiful..

ardinihumaira said...

suka tengok nora.. dia kiyyyyyyuuuuuut !:D

kak ina kl said...

memang suka dengan nora danish ni..cute orangnya..

bestkan sekali-sekali dapat jumpa artis..

Zezebel said...

Makin banyak rezeki dia ni sejak bergelar Janda. Mungkin dah suratan takdir kan? Semoga dia segera berjumpa dengan lelaki yang lebih baik daripada dulu.

alinac lover said...

dia mmg lawa :)

suzzsuzie said...

malatop, cantik, cute, manja, putih melepak...apa lagi..janji perangai elok semua orang mesti suka...rezeki sbg single mother...

Yuni Aisyah said...

lawa gler nora danish nie...x dpt nak sangkal lg..

CikLilyPutih said...

cantik nora danish ek

DKosongLapan said...

waaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh makin pasang badan nora danish sekaghang ni yeee.... kalah si FS tuuu...... kekekeke

Related Posts with Thumbnails