sponsored by

Tuesday, August 31, 2010

Cetusan Tanpa Suara


Bila aku mula benci:

* bila aku rasa tak boleh nak tgok langsung muka orang itu.....kalau ternampak kat facebook aku cepat2 scroll...aku dapat rasa tahap kebencian aku sangat tinggi

* bila aku tak boleh sebut nama dia lagi - tiba2 aku terasa kepala aku sakit bila nama dia disebut

* bila telefon berbunyi....aku mula mendiamkan diri sebab aku memang tak mahu berbicara dengan dia lagi

* bila makanan yang dia bagi aku tidak sentuh...lantak la nak basi ke nak apa...awas..aku sekadar berhati2 dengan orang ini........
* bila lalu aku tak boleh toleh langsung bila lalu depan rumah dia.......i know that im mad

*bila aku sudah berani bercerita kepada ibuku...bermakna aku sudah tawakal untuk kehilangan

aku tak rasa aku gila...aku tak rasa aku jahat...aku dah pendam selama 13 tahun...gunung berapi yang telah terpendam....tunggu meletus........untuk melimpahkan larva yang sekian lama tersimpan

aku rasa eloklah aku pergi jauh-jauh sebab aku tak sanggup segalanya bila berkaitan dengan orang ini..........

impak maksima....aku telah bertahan namun aku tak berdaya kali ini...

aku ingin
MERDEKA!!!!

ps: cerita ini hanyalah rekaan semata2mata yang dicedok dari sebuah naskah dari khutub khanah `setaman semurni'.......

3 comments:

etomyam said...

oh..sungguh saspen ayat2 ni hehe

kak ina kl said...

mahal gak ek nak buka puasa kat restoren asam pedas ni...

kak ina kl said...

tak ada idea ek..

macam mahal ajer kat restoren asam pedas tu..lagipun tak beranilah nak makan asam pedas bila berbuka..nanti ashik berulang alik ke tandas lah pulak.

Related Posts with Thumbnails