sponsored by

Sunday, August 8, 2010

Juz Eight Years Old

happy birthday to Ojeem...now he's 8 years old....cepatnya masa berlalu..teringat dulu masa aku pregnantkan ojeem ni...mabuk & mengidam nak minum air kopi selama 5 bulan...tak boleh hidup tanpa kopi..punya la takut sebab orang kata jangan minum banyak sangat takut anak lahir nanti kulit gelap...aku cakap lantakla...aku memang tak boleh hidup tanpa kopi....susu aku tak boleh pandang langsung..

dan...bila aku lahirkan dia, kena caesarean la pulak....besar doktor cakap, position slunting la pulak, so got no choice....

itu dulu...sekarang sekejap je masa berlalu...tiba2 dah sekolah....

Ojeem on his first day to school...orientation day to all the standard one students..excited giler nak pergi sekolah...


Ojeem dengan moyang sebelah daddy....dia ni manja sikit...until now still nak tidur ngan mommy..

pose dengan birthday cake dulu...it's juz a small gathering among family member

No comments:

Related Posts with Thumbnails