sponsored by

Thursday, August 26, 2010

AIDA KHALIDA SUDAH BERPISAH

Nampaknya memang sah Aida telah berpisah setelah 10 tahun bersama Joe Radzwill...bekas suami telah malafazkan talak satu di Mahkamah Syariah Petaling Jaya semalam...

apapun doakan yang terbaik untuk masing2.... cantik dan lebih tenang...Aida ni memang cantik dan penuh kewanitaan
Dulu....kisah lama....



ps: cuma tak sedap bila bercerai di bulan ramadan bulan yang mulia...semoga Aida beroleh kebahagiaan selepas ini..jangan panggil aida radzwill lagi ye

5 comments:

kak ina kl said...

sekarang ni trends artis berusia berkawin dengan orang muda..jangan jadi macam mereka udahlah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

huh...berapa kali mau tukar nama...kahwin aje tukar keh keh keh

suamihanyisterizuki said...

suke tgk aida nih...dah betol betol bertudung skrg ni, lakonan pon mantoppp....

suzzsuzie said...

kak ina: hehe...mmg dah ramai mcm ni kan?
brutal solo: skg dia pakai nama sendiri dah...kekal la kot
hany: makin cantik dia ni

Anonymous said...

apsal plak kawin org muda tak leh ina? bukan nabi kita pun muda ke masa kawin ngan siti kadijah??

Related Posts with Thumbnails