sponsored by

Tuesday, August 17, 2010

Stori Mori Volkswagen, Proton & Me

Mesti semua orang dah tau kan yang Volkswagen (VW) telahpun menjalinkan kerjasama dengan DRB-Hicom dalam pemasangan dan pengeluaran keretanya....wah..hebatkan...semuanya akan dibuat di bandar diraja Pekan...bangga tak orang Pekan?

Yang penting, lepas ni makin ramai la orang akan bawak volkswagen kat jalanraya...kereta kodok lama anda tu silalah touch-up ye....koleksi vintage tu sekarang ni...

Kereta katak, kodok, superman ni ada kenangan dengan keluarga aku...mana taknya masa kecik2 tengah sedap naik tetiba berasap...lepas tu terus terbakar..alhamdulillah semua selamat..tapi kereta ni nampak kukuh kan?

sumber internet....beetle/bug
ini bukan kereta bapa aku...we ols punya dulu biru muda....aku selalu merajuk bila kena naik kereta kodok ni.....cuba suruh naik yang kuning ni.....hehe...
beetle sekarang....roof top dia boleh bukak ye
ni kereta sponsor masa LTdL dua tahun lepas...first & the last VW Cars sponsor...beetle cuma sebijik je dorang kasi pinjam...
Proton Perdana pun tak kurang hebatnya.......traditional sponsor tu...tiap2 tahun cukup setia sponsor event kitaorang....entah macam mana tahun tu tetiba ada dua sponsor pulak...Proton dan VW...masa tu la ada tak puas hati itu ini...sekarang dah jadi sedara pulak...

toureg ni....berdesup bila naik

Passat pun ada....
VW Cars sponsor dalam 120 buah kereta untuk cavalcade sepanjang LTdL

Lotus keluaran Proton....the one and only gak

macam janji kan...proton & VW dua2 kereta warna kuning...Ashaari from Warisan Ad the pilot for this beetle.....

Berangan dengan GTI Golf...dapat bawak balik seminggu lebih derr.....Orin yang kerjanya cuma posing..

ps : harap2 dengan kerjasama Volkswagen dan DRB-Hicom ni lebih banyak promosi dilakukan mengenai kereta ni di masa akan datang...

7 comments:

kak ina kl said...

dah berbuka dengan kueh lopes lagi ker?akak beli ajer malas nak buat.

dulu masa kecik pernah naik kereta kodok warna hitam..bila rosak tak ada duit nak bela owner tu tolak dalam sungai..sayangkan

suzzsuzie said...

ye la kak ina...kuih lopes lagi setakat ni...tp sy beli je sbb nk mkn kuih2 lain gak...kete kodok abah sy tak tau kat mana dah..terbakar abis...skg ada value kan?

shameel Iskandar said...

Hanya mampu pakai waja jer. hehehe

etomyam said...

memang unik dan hebat sebenarnya volkswagen ni, entah bila la ada peluang nak merasa hehe

Irwan Nemoto said...

kan bagus kalau dia jual keta tu singgit dua.. hahaha :D

Yuni Aisyah said...

oh!!volkswagen..kete idamanku..hehe..

suzzsuzie said...

shameel :waja ok per...kereta buatan Malaysia
etomyam :nasib baik la i merasa walaupun pinjam-pinjaman
Irwan : i pun tgh pikir cam tu..boleh beli 8 bijik
Yuni : kereta idaman la sekaraang...cuba bg kete kodok zaman tok kadok tu

Related Posts with Thumbnails