sponsored by

Wednesday, September 1, 2010

ERK...DUIT DAH HABIS??

Rasanya ramai lagi yang belum tukar duit raya kan?

Ramai jugaklah yang bertangguh sebab raya pun cuma minggu depan...

Atas urusan tertentu..incik lee pun pergilah bank...petang tu dia bawak balik duit rm1

seratus keping..bagi kat aku...`nah ini aja yang ada...'

`orang kat bank kata last dah ni...duit rm5 dan rm10 pun dah habis.....'

erm...duit kat bank pun boleh habis jugak ke....LOL

ps: aku bukan nak tukar rm5 dan rm10 pun..........

4 comments:

mommyYen said...

huhu..habis duit kecik tu mommy..duit besau nya masih banyak..hahha

kak ina kl said...

oh yer ker..hb tak tukar lagi ni..dia suka tukar last minute

suzzsuzie said...

mommyYen: duit besar mmg banyak lagi..tp duit orang
kak ina kl: tak tau la kt bank tmpat sy je kot

Cik Fia said...

nak wet raya jgk..
^_~

Related Posts with Thumbnails