sponsored by

Tuesday, July 13, 2010

Lagi-lagi Tom

Tom yang tak berapa nak glamer

Tak habis2 pasal Tom....semua dok buat andaian sendiri...yang tak kenal pun nak cerita lebih-lebih....biarlah dorang selesaikan sendiri kes yang sebenarnya.


Lupakanlah cerita pasal Tom tu...


Jom layan Tom yang ni pulak

************************
sebenarnya aku dah lama tak tengok cerita kartun Tom & Jerry ni...banyak adegan buli-membuli, gomol menggomol dan keganasan jugak la....


Tom yang glamer


7 comments:

mya said...

kekecik dulu selalu layan kartun tom & jerry. best oh...

etomyam said...

cerita tom tu makin dibaca makin kompius!!!

tom & jerry jugak yang terbaik hahaha

suzzsuzie said...

mya : tom & jerry femes satu donia...best kan?
etomyam : confius sbb ramai sgt nk bg statement...buat malu perempuan je...

aramis2177 said...

sapakah tom tuh kak suzy???adeh...farah tertinggai kapal lagi nih....
anyway tom & jerry tuh mmg kegilaan balqises nih!hehehehe....

suzzsuzie said...

ohh..dia ni menang myStarz LG..juara...cuba farah google mmg citer dia hangat kt mesia ni..tp ksuzi takleh la citer lebih2 sbb ank sdara myfren ni...sbb tu layan tom & jerry

mommyYen said...

suzz,lawak la si Tom tu..

tp tetap minat dgn tom n jerry gak

aNnAsUe'G said...

akak,sori tetiba tmasuk dlm entry lama. si tom ni anak sedara ur fren ke? sape ye? kot2 saya kenal ke. heheh.

Related Posts with Thumbnails