sponsored by

Tuesday, September 7, 2010

SAD STORY.....DEDICATED TO FIFI

Banyak hari dah mommy dok fikir nak balik kampung nnti macamana....kesian fifi...sejak boyfren dia takde tinggallah fifi sorang2.. dua ekor lagi dah takleh teman fifi...dorang tak tahan panas melampau baru2 ni...sedih sangat bangun pagi tengok sekor demi sekor sakit...demam...kejung kaki dan akhirnya.....
untuk hiburkan si fifi ni maka dipakaikanlah dia baju raya gak...biar fifi happy sikit....tapi tak sampai satu hari je fifi pakai gown...fifi suka berlenggeng...panas kot.........

inilah peneman fifi sekarang...kesian dia........


risau nak tinggal fifi sebab fifi ni kuat makan..kuat minum...manjang nak mengunyah...dah tu makan pallet cpat dahaga....



dua botol mommy sediakan air untuk fifi...sekejap je dah kering


fifi makan sorang...sorang...selama tinggal fifi....duduk dengan cik odah jiran mommy jap ye..tak lama seminggu je


bai fifi...gonna miss u

4 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah bestnya jaga arnab... suka dengan arnab nie... salam kenal dari saya zik..

Fyzal said...

sian fifi tak dpt ikut balik kampung.

selamat hari raya sis suzie. maaf zahir batin.

Zezebel said...

Kesian dia kena tinggal.
Selamat hari raya suzie...

budakmengong said...

alahaiii,,chumil nye fifi tuh

Related Posts with Thumbnails