sponsored by

Friday, September 24, 2010

Nuffnang Cuti

Inilah first entri i pasal nuffnang since register bulan Jun hari tu...lepas tu terus banyak iklan yang masuk walaupun bertandang sekejap-sekejap je....

Balik raya...i cuti 2 minggu babe...login nuffnang tengok ada 5 buffered earnings....haa??? bila masa pulak ni? takde pulak nampak dok menari-nari atau melekat kat rumah i ni...

sampai la ni...dah tak nampak-nampak dah...nuffnang dah merajuk ke....cuma tadi je ada nampak i-phone 4 sekejap kat rumah ni....sekejap sangatlah dia singgah...kasi ambik bau je.....waa....silalah datang nuffnang...jemput singgah rumah ni lagi jangan malu-malu ye


ps: berapa kali aku sebut nuffnang hari ni...sila jangan tersedak ye

6 comments:

hamzah ian said...

wa... kayooo

CikLilyPutih said...

oklah tu drpd tak de kan.. huhuhu sedey BE dah tak de nie

etomyam said...

nuffnang ni alim2 kucing tak pun jinak2 merpati kot ekekeke

Zezebel said...

Banyak juag tu hasil dari earning nuffnang kan? Hehehehehe....
kena sebut nama nuffnang selalu kot.

kak ina kl said...

wah tahniah bila be sudi mampir..supaya be kamu tu cepat ajer mencanak naik yer

suzzsuzie said...

hamzah: camne nak kayo
etomyam: tu la...main sorok-sorok pulak dah
cik lily : ye ke...sy nak belajar ngan you ni
zee: baru nak belajar sebut...
kak inakl : tp nape takde kt blog...check nuffnang ada

Related Posts with Thumbnails