sponsored by

Sunday, June 20, 2010

Demam Selsema vs Demam Bola

Agak2 Brazil menang tak malam nanti


BRAZIL OH BRAZIL



Penyokong.......


BRAZIL BOLEH!!!

Habis satu rumah demam....lepas sorang..sorang...
aku pun demam gak...dah berapa hari dah tak baik2 jugak...
takut jugak la sebab gelombang ke-2 H1N1 sekarang ni...kena hati2 la sikit
punca demam aku tak tau la pulak..nak kata berpanas berhujan takada...berjangkit?? tak juga sebab semua dok kat rumah...tak tau la virus demam bola yang berjangkit.
Semua sakit2 sejak Piala Dunia 2010 ni je...sebelum tu ok semua...maklum je la makan bola tidor bola..tak tau siang tak tau malam...kesihatan dah jatuh no 2...
Kadang2 boleh sawan bila tengah sedap layan mimpi...


GOAL!!!!


potong stim abih...psl tu la kot aku boleh demam...silap2 boleh sawan...

Malam ni Brazil vs Ivory Coast lawan...aku nak dok depan tv..demam pun demam
la...

























4 comments:

etomyam said...

pergh...brazil steady :D

mya said...

betul punya demam bola ni :)

mommyYen said...

hai suzie..
dah sihat ker..hehe

suzzsuzie said...

@etomyam : Brazil yang tak pernah mengecewakan
@mya : hehe..demam serius
@mommy yen : alhamdulillah..baru nk ok tp suara x ok lg

Related Posts with Thumbnails