sponsored by

Saturday, June 19, 2010

Dapat Hadiah Contact Lens

ini bukan fresshlook illuminates punya contact lens...belum sempat pose dah terkoyak


erm....aku pun sebenarnya dah lupa pasal ni...lama dah kot...almost 1 month...

tetiba aku ternampak 1 envelope atas meja...erm..lagipun masuk contest tu pun lepas baca

blog..aku main jawab je la soalan2 dia yang lebih mudah daripada soalan UPSR.


bukak..ada contact lens siap dengan powernya sekali for both sides...

FreshLook illuminate daily disposable lenses...1 pair + 30% off second box voucher

validity 15 July 2010...

Pas tu aku pun dapatla emel daripada freshLook minta aku share dengan orang lain...malas

sebenarnya, bukan dapat apa...tapi memandangkan aku pun dapat free...x rugi rasanya kalau

share sikit dengan sesapa yang berminat nak tau & dapat barang free.

so pada sesiapa yang berminat just visit http://www.freshlookilluminate.com/

lain2 aku tak tau...closing date rasanya dah lepas tapi tak rugi if nak mencuba nasib

results :

1. mmg best pakai, ringan..macam mata asli

2. anak mata memang lebih bulat, nampak sharp & lebih besar (skg dah tau rahsia)

3. Mata kelihatan bersinar-sinar

bukti?? aku xleh nak letak sini sebab mata aku pakai lens ke x pakai lens ke memang dah

terlebih cantik...lagi satu aku tak sempat nak pose dengan contact lens tu, baru nak tarik keluar

dah terkoyak...moral jangan berkuku panjang...salah sendiri..

tengkiu FreshLook...


Tips : kalau nk pakai contact lens make sure kuku pendek...












No comments:

Related Posts with Thumbnails