sponsored by

Saturday, June 26, 2010

20 perkara yang perlu dijawab

Erm..serba salah nak jawab tag ni....20 perkara tentang aku nak kena jawab...sebenarnya aku ni tak berapa suka sangat nak expose diri ni tapi rasanya okayla kot...bukan susah sangat pun nak jawab.


Aku kena tag dengan mommy yen...rakan blogger yang baru kukenal. She's sarawakian...first i thought she's chinesse...biasala 1 Malaysia..susah nak cam...mmg aku follow la blog dia sbb aku suka blog dia...siapa2 yang rasa berminat nak kenal bolehla jenguk blog mommy Yen ni ye...Dia pulak dapat daripada whiteymommy a.k.a Nisha

Kiranya blog ibu2 la ni..

okay...nak jawab tag:

1. nama ku tersangatlah unik...dah google memang tak ada yang sama dalam dunia ni..
2. Are you Malay? soalan yang malas nak jawab
3. sebelah mak..melayu - Thai...sebelah bapa melayu - Cina 4. jarang dapat selsema...mungkin 3 4 tahun sekali..boleh kira
5. mak kata aku breastfeed sampai umur 7 tahun..pecah rekod...
6. suka makan nasi paprik...esp yang mask sendiri.. syok sendiri.......serius sedap
7. kahwin lambat....orang kata choosy padahal grad pun umur dah nak masuk 25..
8. tak suka angka kecuali no 1..tak payah campur2..pening kepala nak kira
9. tak pernah gaduh sampai umur 29th...pecah rekod lepas kahwin jadi kaki gaduh..boleh tya
incik suami
12. sensitif.......
13. tak suka orang cakap belakang...hipokrito, pretender
14. sangat tak suka kucing...macamana ni? kucing tu kesayangan nabi.....bila ada bulu kucing aku uwek sampai mengeluarkan segala isi perut yang ada (sila jangan loya)
15. tak makan ikan air tawar langsung..janganlah bagi lauk apa yang pelik2..aku simple...ayam
goreng, telor goreng pun pun takpe hari2...
16. pantang minum air kosong lepas makan...mual
17. buat 3 perkara serentak..makan, baca buku & tengok tv...sbb tu tak suka makan rumah org...
18. obses dengan aksesori...pantang tengok earing mesti rembat sepasang dua..dh takde
tempat simpan
19. sukar didekati.....kalau dah kenal baru boleh bertepuk bertampar
20. pemaaf....easily to forgive but it's hard to forget


itu saja kot......
Related Posts with Thumbnails