sponsored by

Thursday, May 16, 2013

madu apa yang best Haa?


jangankan nak cakap orang pompuan tak larat nak angkat lori dua tan...tapi ko lelaki boleh ke angkat lori satu tan pun belum tentu...tak payahlah nak mainkan kata2 ustaz ke alim ulamak ke kalau setakat pakai songkok kopiah...tapi mata macam nak tercabut..kalah mata ikan lolong kalau nampak betina..bukan wanita ye..

aku memang tak caya langsung dengan specis jantan perasan macho...konon bagusssssss...cakap je la yang engko tu teringin nak pasang tapi takut bini...mulalah nak upload kat facebook ala2 nak suh orang komen..yg positif je lar..yg negatif ko tak berapa nak boleh terima kan?

errmmm..makhluk jenis apa la org macam ni??? depan bini baik pijak semut pun tak mati...makan minum pun harap bini...mujurla bini kuat kerja..ada hati konon...mampu kerrr???

ko ada ke ciri2 yang boleh angkat lori dua tan?? kalau aku la tak payahla nak menerima takdir...lebih2 klo ditakdirkan hidup dengan org yang menyusahkan...geli la aku klu ada kaum yang upload benda2 cam ni kt fb...geli...bluerrkkk

aku rasa la org yg upload ni ada sebab musababnya:

1. teringin sesangat tp tak berani
2. saja nak malukan bini dia
3. nak awek2, pompuan2 frens dia bacala kengkununnya...
4. nak kahwin tapi takde $$$$
5. tak cukup kasih sayang...

weerrkkk...aku nak muntah lagi sekali...

rasanya aku muntah hijau hari ni

salam...lama dh tak membebel sibuk dok mekap org...buang tebiat...

2 comments:

Rohani Hashim said...

Kaksue, dahlama kaksue tak update, akhirnya...yeayyyy boleh ckodeng kaksue kembali ;)

suzzsuzie said...

bleh..selalu2la skodeng ye hany

Related Posts with Thumbnails