sponsored by

Friday, May 24, 2013

BELAJAR BERSOLEK


Baru-baru ni ada kawan saya Anie col nak belajar teknik bersolek..personal makeup je cuma kali ni dia nak belajar macamana menggunakan produk supra kryolan...sebelum ni dia selalu gunakan naturactor je so hasilnya dah tentulah tak sama...maklumlah sekarang ni tengah meletup-letup orang dok promote supra kryolan ni...

okey...model ni adik saya...muka dia taklah bersih pun..banyak bekas parut jerawat

nampak tak parut2 jerawat di sekitar pipi, dagu dan dahi

so bermulalah sesi pembelajaran...tebal cket mekap coz anie nak praktikkan bila mekap pengantin nanti

mekap anie boleh tahan jugakla for the first timer...cuma kening tu agak tebal..tapi kira orait la sebab sy tak sentuh langsung...100% sy biar anie yg solek

dan...inilah hasilnya...boleh tahan kan? nampak gebu n sy suka bila guna supra..nampak gebu sangat kulit muka...
ni anie...n salah sorang lagi mangsa dia...nadira...anie jugak yang solekkan...camana? cantik kan?

4 comments:

Kem Mirza said...

adik yang mana tu Suzi, macam model.

suzzsuzie said...

adik bongsu perempuan...mmg dia berangan nk jd model sokmo...

zeera lily said...

best nye.. sy suke jgk balaja makeup..
tp mls nk makeup..hehehe
btw, jmput folow tmpt sy =)

jiha said...

http://storyjiha.blogspot.com/

nak belajar jugak.. huhu..
jemputlar ker blog jiha.. ada jual produk kecantikan

Related Posts with Thumbnails