sponsored by

Saturday, January 8, 2011

MINYAK MASAK HABIS

no more goreng menggoreng....makan nasi sup je la kat rumah mak aku hari ni...nak buat macam mana merata cari minyak masak, tapi semua kedai cakap takde minyak masak...

apa nak jadi sekarang ni, minyak petrol naik, minyak nak buat menggoreng pun tak lama lagi naik harga la tu...

Grrrr.......

lepas ni tunggu je la apa lagi yang naik...

6 comments:

ardinihumaira said...

dni ngah tensi gak ni.. semua kedai kata minyak masak tade. argh huhu

Madey said...

owh..
dorang sorok kot minyak..padahal ade..dorang tu semua sorok tu

mzhany said...

kaksue, dah lama menyepi...mana kaksue pergi...

betol skrg susah oo cari minyak masak ni adeiihhh

aramis2177 said...

haih....skrg ni apa yg xnaik...sumer naik rege....yuran bdk2 sekolah pun mcm2...itu la..ini laa....aduhai....kuar umah ja dah kena duit...fenin3x!!!

Liza said...

mcm nak suruh liza diet sungguh je, gula naik, minyak naik....

alinac lover said...

btol..yong suh tok yong masak asam pedas jela hari2..santan pon xde

Related Posts with Thumbnails