sponsored by

Sunday, January 16, 2011

bawang...

budak-budak memang comel...tadi masa tengah kopek bawang tetiba my lil 6 years old dotter say something...

bawang putih ni baik kan mami? tak macam bawang merah...

kenapa pulak Orin cakap macam tu..bawang semua sama je...

mana ada sama...tadi mami potong bawang putih tak nangis tapi masa potong bawang merah mami nangis...

hahaha....ini mesti kes banyak kali menonton citer `bawang putih bawang merah'

ps: cerita pasal bawang terus teringat nak beli syampu bawang...ala..yg Jacky Chan jd duta tu..hari2 rambut gugur ni, dh macam pesakit leukimia pulak







11 comments:

logorithm said...

Berkesan ker syampu Bawang tuh?

Myfrin's story said...

Rambut kak pun selalu gugur, klu berkesan syampu tu, kak pun nak cuba juga..........:)

suzzsuzie said...

@logorithm- my bro kta ok sbb tu la i nak beli ni
@ myfrin's - sama la kak..bila gugur tu susah hati sesangat

logorithm said...

Tapi dengar citer kuar kat sokabar Cina yang syampu Bawang tuh tipu. Ader cancer-causing agent.

---> http://www.danwei.org/front_page_of_the_day/bawang_shampoo_and_its_cancer-.php

Khabarnya Jackie Chan is in dip sheet...

suzzsuzie said...

ye ke cam tu logo? thnx for your info..i x baca paper cina...

sha a.s said...

aahaha..comel je!

chiko said...

lawak la orin tu.. dah la muka comel, keletah plak.. hehhee

mzhany said...

kaksue, besh ke syampu bawang tuh.huhuhu mcm seram nak beli ;)

Anonymous said...

kak suziey. mmg betul. tak bole guna syampoo bawang sbb can cause cancer. sal dah beli, pakai sampai habis baru dpt tahu ceter tu. thank God tahu juga. so, dont buy!

love, deeply miss ya. take care!

sal

suzzsuzie said...

alahai..tak jadi la nak guna syampu
bawang...

Hanim Mahali said...

kreatifnya dia berfikir... bawang merah buat kita nanges tu dia pk bawang merah jahat... hohohohooo...

Related Posts with Thumbnails